Falsterbo, Dalabadet och Albäck!

Kanske dags att uppdatera bloggen då, haha, men det känns mest som att jag skriver för mig själv, men det gör ingenting.... Gör egentligen inte detta för er, utan mig ju.,... Ännu mer när det var min förra blogg men så är låst och sparad nu.

Igår var det kallt, riktigt kallt, frost överallt på morgonen, regn och allmänt kyligt i kassorna när jag jobbade, och ja, här hemma också. Men nu är vi redan på bättringsvägar, solen lyser och det känns som det allt som allt antagligen kommer blir en rätt najs dag. Kanske man tar sig på att grilla något gott lite senare då:D

Annars händer inte så mycket, dagarna går allt för fort, min tös fyller 3 år till sommaren, känns som om jag precis fick hem henne, det där lilla knytet som knappt gjorde sig hörd. Nu Hörs hon haha, springer rundor och babblar så man får sår i öronen, nästan, men det är kul, det är jätte roligt att se hennes utveckling men man saknar ändå det där lilla haha. Tur jag har vänninans lilla tös I på ca 8 månader som jag kan kela med:D Visserligen är min tös väldigt kelen och gillar att pussas och kramas men, jag vet inte, lite speciellt med ett litet barn, bebis :P

Vad kan jag mer berätta, hade playdate med en arbetskamrat och hand dottra, helsöt tös och flickorna lekte superfint, så det ska vi absolut göra om :P Och jag funderar även på lite sommaraktiviteter, få ihop en massa föräldrar och barn och åka till albäck för korvgrillning och massa lek:D Där finns en sån roligt aktivitetsbana, nä jag kommer inte ihåg det riktiga namnet på en sådan haha, sen är det massa gröngräs och speciella platser där det finns skydd och grillar, rätt bra om ni frågar mig. Och skulle man inte vilja vara där så hade man kunnat ta Dalabadet som är rätt fint och stort det med, med grillplatsen, "gräs" och en rätt fin strand och havet.... Fast det är kanske det där havet som man blir Nojig inför, saker kan hända snabbt. Men kan inte ens barn simma så får man ju sätta på dom en flytväst eller såna armmuddar eller vad dom heter.

Hade nog kunnat bli riktigt roligt iallafall:D

"Tyvärr"  kommer jag jobba en hel del, speciellt under juli, det är bra ändå, vill ju jobba och tjäna lite pengar, det är ju alltid positivt. Och visst kommer man hinna med allt kul som man planerar, vill man så gör det:D

Nä min tös sover fortfarande, tror jag det efter nattens bravader (vill inte sova! 3 på natten) Så nu ska jag väcka henne och fixa lite go frukost:D


Ha en härlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0