Salve!

Igår var en riktigt bra dag. Att sitta i kassan var jätte roligt, mycket att tänka på ja, men till och med jag lärde mig några koder och för att vara mig så är det ingen dålig bedrift. Iallafall, en dag har jag varit på mitt nya jobb, idag ska jag vara med på stängning och det kommer bli intressant, se hur allt går till. Och att dessutom komma in ordentligt i hur kassan funkar och när man ska trycka på vad. Medarbetarna är jätte trevliga, dom jag träffat, dom är ju rätt många:P Och ja, ALLT känns bra!

Sambon skulle upp tidigt idag och då vaknade jag oxå så det är därför jag sitter här nu, inget egentligen mer att säga så jag antar att jag avslutar. Får väl städa nått, ser rätt fint ut haha men nog ska man väl kunna hitta något.

Ha en fin dag alla mina små kycklingar:D

Puss



Lite nyvaken precis på
fotot men på fotot är det
sommar, därav de fina ljuset hihi
Och nu är det bara mörkt och kallt
Längtar till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0