Jag har fått jobb! :D

Sitter fortfarande och förundras över att jag nu fått in en fot, fått en chans haha. Känns bra, riktigt bra, det måste jag medge.  För er som inte än vet det, jag har fått JOBB! Har inte haft mer än vik och praktiker sen jag slutade skolan 06 och nu äntligen har jag fått in en fot och det känns underbart! Visst är jag ju kontaktperson också men det är 8 tim i månaden och mer ett jobb vid sidan om, inget man livnär sig på. Och för att vara helt ärlig så hade jag kunnat jobba som kontaktperson gratis, det är så givande och roligt.

Iallafall kommer jag nog inte säga i detta läget var jag ska jobba här, det finns på FB för familj och vänner. Kanske när jag känt mig för och kommit in i rätt tempo så berättar jag haha, fast vissa av er kommer nog träffa mig ändå, om ni är trelleborgare. Är fortfarande i chock haha. Trodde att jag skulle få samma svar som jag så många gånger fått tidigare, "Tack för din ansökan men platsen är nu tillsatt" Det har ju låtit och stått skrivet så, så många många gånger att visst tappade man modet och hoppet lite. Men nu vet jag att visst går det att få jobb, och att vara ihärdig och visa att man vill verkligen funkar.

Visserligen börjar jag med provanställning, som på alla andra ställen, men det ska vi få avklarat med galant ska ni se:D Och att få ett jobb där man vill och har velat ett bra tag jobba är inte helt fy skam!

Nu har jag tjatat nog om det haha, jag är bara så glad!


Kommentarer
Postat av: M i c k a

GRATTIS :D

2011-01-06 @ 16:41:55
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis

2011-01-07 @ 13:54:37
Postat av: MindOfMyOwn

Tackar:D

2011-01-08 @ 11:00:18
URL: http://mindofmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0