Höstigt värre

Snart dags att bege sig till vuxendagiset, visserligen ska vi ta upp något som intresserar eftersom jag ska på jobbintervju imorgon, vet egentligen vad jag vill ha sagt, kommer inte låtsas kunna mer än jag kan eller vara någon annan, jag trivs med mig och står för ja det. Men visst kommer det bli intressant att höra vad andra säger och även kolla deras kroppspråk. Vi kommer sitta i grupp och reduvisa kan man väl säga så visst kommer det vara lite annorlunda från en riktigt intervju men det blir nog lärorikt.

Annars flyter dagarna på, fått jobb som kontaktperson, ska bli jätte roligt att få börja. Förövrigt känns det som att turen början komma till mig och det behövs verkligen. Nu får man bara hoppas att man inte blir sjuk på kuppen, börjar känns lite i halsen och lillan börjar nog oxå blir lite dålig.

Gillar dock att hösten verkligen har kommit till oss nu, kylan börjar tränga sig in på allt mer och jag är glad att jag köpte min mysiga och varma jacka. Det blir mörkt redan vid 7 tiden haha, helt otroligt med tanke på att det för inte så himla längesen var ljust fram till 10-11 på kvällen och blev ljust vid 4 på natten igen. Fler tecken på att hösten är här är ju verkligen alla dessa fallna löv i alla varma fina färger. Ska ut och plocka lite löv med liten så vi kan göra fint pyssel sen, måste köpa mer lim bara så vi kan lacka med det hehe.

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Vad är de för jobbintervju?

Härligt att få jobba lite =)

2010-09-29 @ 09:37:54
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: M i c k a

hejhej (: allt bra?

2010-09-29 @ 23:14:10
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0