Count Dracula!

Godmorgon, sovit gott?

Det har faktiskt jag, men visst hade det inte varit helt fel om man haft möjligheten att sova en stund till i den varma och härliga sängen. Jojo det hade varit najs men har man barn och dom vill upp så är det lika bra att pallra sig själv upp också.
Idag, ska jag jobba några timmar, ska bli skoj, vi ska äta glass hihi, blir nog dock en kaffe för mig. Sen hade jag tänkt titta in på Erikshjälpen (som antagligen inte heter Erikshjälpen längre) som fixat sina lokaler, fått ny ägare och cafe och självfallet lite nyare saker även om dom fortfarande är begagnade, second hand ju....
Ja sen blir det väl det gamla vanliga, städa, busa och ha en riktigt mysig kväll med min familj, hoppas på att det går någon bra rysare på dumburken....

Nä nu ska jag strax fixa lite frukost och sen fixa mig:P Ha en underbar lördag :P



Läste precis om när egentligen Halloween infaller, i USA är det den 31 oktober men här i sverige är det den 6 november, skumt faktiskt, för mig har det nog alltid varit den 31 oktober då vi firat, med familj och vänner. Vi ska visserligen inte göra något speciellt till Halloween detta året, mer än att mysa hemma:P men kan vara intressant att veta ....


När tänker ni fira Halloween?

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

ja men precis, det är ju det:D

de är ju så mysiga

2010-10-30 @ 14:47:16
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0