Te och Chokladbulle?!?!

Nä chokladbulle låter verkligen inte rätt.. Jag är uppväxt med Negerbulle och för mig har det inte en negativ eller rasistisk mening, det är en kaka, thats all! Ja menar Finska pinnar finns, sambon rabblade upp ex antal namn över maträtter och kakor/bakverk som oxå borde ses som rasistiska men dom har inte blovit ändrade.

Det var inte det jag ville prata om, jag sitter nu och åtnjuter en varm kopp chaite med hounung i, och en väldigt mumsig negerbulle. Tänker bara ta det riktigt lugnt nu en stund framöver, älsklingen kommer väl snart, hoppas han fått med sig ost och lök, för det blir lasagne till middag idag ala Garfield kan vi väl säga eftersom det är min favorit katt och seriefigur.

Soligt värre ute :P


Kommentarer
Postat av: luffi

hahah ne det är inte från mig eller har något med Luffi att göra hhahhaha =)

2010-03-15 @ 13:41:10
URL: http://www.luffi.se
Postat av: M i c k a

har lagt till dig på min nya bloglovin nu med :D nice, så du kände med att du behövde en ny bloggstart? (:

2010-03-15 @ 20:27:28
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0