Rubbade drömmar!

För er som känner mig vet att mina drömmar är allt annat än fantasilösa. Inatt drömde jag om en gammal vän, spelar som en gud. (nä de e inte du Kriss även om du med spelar mycket bra:P) Den här killen hade ihop det med en annan kille i deras gamla band. Jag kommer alltså inte ihåg vad som egentligen hände i drömmen bara att det var så jäkla roligt och komiskt, osannolika händelser och hopp från plats till plats haha. Ska se om jag kommer ihåg hela och skriver isåfall ner. Och påpekar ännu en gång att jag borde ha penna och papper vid sängen och skriva ner stödord såfort jag vaknar och sen skriva mig lite noveller/romaner av olika delar av drömmarna. Många av mina drömmar är fortsättningar på gamla så.

*Grubblar och tänker*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0