Godmorgon Världen!

Har sovit gott, riktigt gott, drömt mina drömmar och vaknat behagligt. Vädret är ju kanske inte det bästa men hoppet om att dom förhoppningsvis fixar nytt staket till oss gör mig glad. Hoppas innerligt, dock är ingen på plats än men jag antar att dom inte börjar jobba förrens 8-9 jag vet inte. Det enda jag vet är att jag fick info av gubbarna som tog bort staketet att vi skulle få nytt i slutet på veckan och nu har vi påbörjat en ny. Måndag är det ju...
Får se vad dagen har att erbjuda, blir kanske lite utelek, och ja, städning såklar.

Har förresten hittat jätte fina sandlådor, jag tror det var på Jem & Fix en, hmm sexkantig, kan jag väl ändå säga, om du läser (Krist) så kanske du kan säga den rätta benämningen...?!
Den ena e som sagt sexkantig, lagon stor med lock, den andra är en vanlig fyrkantig trä "låda" med lock, sen kan man ju måla oxå om man känner för det. Dom hade oxå ganska billig sand som iallafall sambon överväger att köpa, jag tycker att man lika bra kan ta från stranden, lite mer karaktär med den... Men i den köpta riskerar man iallafall inget som kan vara farligt, glasbitar etc.

Iallafall Godmorgon alla, Ha en riktigt bra Måndag

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0