Vårsol!

Sån underbar vårsol vi har fått idag, hoppas innerligt att den är framme hela dagen, hört det skulle vara fint hela veckan så det gillar vi.
Idag har jag och lillan passat på och köpt hem lite frön, en hel del blommor som vi ska ha i trädgården.
Lite små irriterad för att jag inte fattat att man ska sätta tulpaner och dylikt på hösten men kanske jag köper några lökar och testar sätta dom ändå, älskar dom där första vårtecknena visar sig iform av vintergäck och snödroppar.
Och sen följer allt eftersom med olika blommor och annat skoj.
Planerna är väl att få grävt mig en rabatt idag och börja så i krukor. Tycker det är en kul grej man kan göra som vuxen men även barnen älskar det, få pilla i jord och gegga hihi. Super kul ju.
Haha nä babbel babbel, denna texten skulle egentligen vara mycket mer sammanhängande, iallafall var tanken så. Men det gör inget, har lite annat för mig nu ändå. Plocka undan, och sen inväntar vi solen som träffar trädgården någon gång efter 12 tiden :)
Ha en riktigt härlig söndag och vårdag för nu är verkligen våren här! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0