Cykel utan stödhjul! :D

Söndag ännu en gång, tiden försvinner iväg och vi är en bra bit in på våren. Förvisso är det bara 1 april men visst har vi haft några riktigt underbara dagar.
Första ordentliga förkylningen har jag precis fått, antagligen lite för lite kläder på sig, vädret är trots allt förädiskt ibland.

Hoppades att vädret skulle bli riktigt fint så man kunde hänga i trädgården lite, kanske rita med kalkkritorna eller blåsa bubblor men ju längre jag väntar desstu tråkigare väder verkar det till att bli. Har lovat snäckan att ta oss ut med den nya cykel, den utan stödhjul (stolt mamma) så det ska vi stax göra.
Sen får vi passa på att baka något gott, kanske små kladdkakor som vi sen kan ha med när vi är på utflykt :P
Så, 1 april, Har redan blivit lurad två ggr idag haha, jag är fruktansvärt lättlurad och jätte kass på att lura andra men vem vet, jag kanske kommer på något.
Ska bli intressant att se vem som försöker lura en iallafall...:P
Nä dags att rasta tösen nu :P Ha en härlig söndag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0