Godmorgon!

Så nu var vi inne i en ny månad igen, härligt... Maj månad känns bra, det måste jag säga. Majbålet fick jag hoppa över, jobbade ju men jag har sett det så många gånger så det klarar jag mig utan, och om ett år är det ju ett nytt så :D Dottern sover fortfarande, och jag som hade hoppats på sovmorgon haha, men det blev inte så då de plingade på dörren vid nio:P fast ja, litt sovmorgon fick jag ju allt :D


Idag händer det väl inte så mycket, ska få ner min vännina på lite kaffe i det härliga vädret hade jag tänkt hihi, om hon nu kan vakna någon gång. Och sen blir det upp med tavlor... Bytat rum med dottern igår, blev fint och mysigt :D Sen ta en liten röjning i trädgården, det behövs med jämna mellanrum.

Oj nu glömde jag bort bloggen hehe, kelar med kattungarna som nu springer runt överallt :P Kommer bild på dom såfort jag fått in dom i datorn:D


Ha en riktigt bra 1 maj:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0