Goddagens:D

Har varit en händelserik dag med massa tankar och funderingar på livet. Antar att min hjärna varit på högvarv för jag känner mig helt slut och kommer nog gå raka vägen in till sängen och min underbara kudde när jag skrivit klart här. Dessutom börjar jag tidigt imorgon så man får passa på och sova medens man kan :D

Annars är jag ledig i helgen och det passar ju bra eftersom det är en liten "marknad" till helgen, vet inte om det är hela men det är på lördag iallafall och lillan som älskar karuseller (som alla andra barn hihi) ska få åka iallafall en och så ska vi såklart befinna oss på plats när det är godisregn. Ev ska två vänninor med så vi ska plocka sattan med godis haha. Självklart får ungarna vara med men vi får ju allt hjälpa till lite.

Annars händer det inte så mycket, just nu sitter jag här med ett glas saft och småsneglar lite på en film i bakgrunden, kan inte komma på namnet men den är bra och har med en av mina favoritskådespeleskor i huvudrollen. Lite konstigt det där egentligen då jag inte är sådär jätte förtjust i hennes musik, kanske ska påpeka att skådespelorskan (eller vad det nu kallas) /sångerskan heter Jennifer Lopez, Ring any bells?! Däremot gillar jag henne som skådespelare. Hon känns väl mer genuin och sann i filmerna jämnfört med hennes musikvideor. Rösten gillar jag dock, tjejen kan sjunga....

Fast jag har sett filmen och kommer ihåg den så.... Skiter nog i den och som sagt hittar kudden och läser en Kalle Anka:P

Nä nu har jag tröttnat på bloggen, ha en riktigt godnatt alla och sov så gott så tittar jag kanske in en runda imorgon kväll och säger hur min dag varit haha.... Som om ni bryr er hahahaha

Puss på er :D


Hottar in en bild på den late men underbara katten Gustaf/Garfield! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0