Ansiktsmasker:D

Hej hej, haft en riktigt trevlig dag. En av lillsyrrorna kom ju på besök, både jag och lillan fick present, snäckan fick en docka av moster, blev såklart superglad, och jag fick fin fina öronhängen av morsan:D Tack mamsen!
Vi färga håret, med två olika nyanser haha, väldigt lika nyanser men ändå, blev riktigt bra. Om man får säga det själv haha. Sen fick jag och Nadja på oss ansiktsmasker som mamma tyckte vi skulle testa.
Nadja hade en med choklad- Doft/smak? som verkligen luktade choklad, eller liknande nutella, såg ut som det med, och jag fick på med en peel of variant med granatäpple doft. Ska säga att det var verkligen en upplevelse haha, och roligt hade vi!

Sen blev det middag, potatisgratäng med kyckling i, smaskens. Ungefär i samma veva skulle Nadja ta sig hem. Dom skulle visst titta på Melodifestivalen (är det väl som går nu?) Men som alltid tror jag att jag hoppar det, aldrig varit min grej, konstigt nog eftersom jag annars gillar musik av alla genrer. Aja, jag ska titta på lite film, Legally Blonde 2 nu och sen blir det Heartbreakers, myskväll med andra ord:D

Ha en riktigt bra kväll XOXO



Crazy us! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0