Tidsfördriv:D

Lista stulen av Egoina som har stulit den av någon som stulit av någon.

 

Jag har insett att min senaste kyss… var fruktansvärt underbar!

Jag lyssnar på… En skum diskution på tv av en man som ligger framför en bil på marken.

Du mår bäst när du… ser min dotter le!

Stockholms bästa stadsdel är… Kan vi ändra det till trelleborgs? Ehm.....

Jag pratar… flytande rövarspråk!

Jag älskar/tycker om… Många!

Min bästa vän(ner) är… hellre få och nära.... (Bra svar så det copar ja)

Min första riktiga kyss… var blöt!

Jag avskyr när folk frågar… är du sur? När man inte är det

Kärlek är… allt!

Någonstans, tänker någon… att det är dags för halmrullning.

Jag kommer alltid att vara… Mig själv!

Jag är hemligt förälskad i… (inte direkt hemligt) men Nicolas Cage

Sist jag grät var… Några dagar sen kanske

Min mobiltelefon är… Perfekt!

När jag vaknar på morgonen… vill jag ha bollibompa!

Innan jag går och lägger mig… släcker jag alla lampor, kallar in katten och borstar av sängen, hatar smulor i sängen

Just nu tänker jag på… Varför jag inte kan komma på bättre svar (antagligen för att min film börjat nu

Bebisar är… mysiga och luktar gott!

Homosexuella är… Trevliga (?) (va e de för fråga haha)

Blondinbella är… tja, blondin?

Ikväll ska jag… titta på film, sen nanna kudden

I morgon kommer jag… hämta dotterns vagn hos mormor, titta loppis, sen jobba:D

Jag vill verkligen… titta på film nu :P Och varför inte, hoppa fallskärm nån gång i framtiden:D

 

 

Så, lite tidsfördriv, ha en trevlig kväll mes ami!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0