Rainy sunday!

Fast nja, inte riktigt regnigt men mörkt och ruggigt är det allt.
Dagen har varit allt annat än lugn eftersom vi både tagit en trip till akuten på lasarettet här i TBG och sen en sväng om till barnakuten i Malmö.... Uttorkning fick vi till svar, nu har vi fått i lillan en del vätska och hon har fått behålla det. Jobbigt när dom små är sjuka. Och synd att lasarettet i TBG inte har barnläkare på plats till helgen, det är ändå en stor nog stad med MÅNGA familjer så varför ingen barnläkare? Och vi har ett jätte fint lasarettet, bara barnläkare alltid och BB så hade det varit perfekt!

Nu ljuder pippi långstrumps ljuva stämma på dumburken igen och jag kollar lite bloggar osv, snart diska lite och plocka undan, behövs ju alltid göras när man har små barn:D

Sen blir det nog någon form av middag när lillan sover, hon kan ju inte äta något nu så jag ställer mig inte och gör middag för att sen inte ge henne något. Nä inte vidare snällt, Och eftersom det bara då är jag och gubben som ska ha mat så kan vi lika gärna vänta. Sen Bones <3 och det går säkert någon rolig film på tv. Annars överväger jag att hotta på ett ev lillans vhs band, Aladdin hahaha, ja Disneys filmer är underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0