Mitt i djungeln den stora djungeln, där sover lejonen!

Ingen sol, men känns som en riktigt bra dag. Jobbat har jag gjort sen lördag och det känns självfallet fruktansvärt bra och ska jobba hela denna helgen oxå, kommer bli kul med alla nya kunder vi har plus att det är löning idag haha, det kommer bli galet.

Förövrigt trivs jag fortfarande bra, inte riktigt vant mig vid att vara borta från dottern men jag antar att man blir nog aldrig riktigt det. Lärt känna lite arbetskamrater bättre, speciellt en, var hemma hos henne innan jobb en dag och hon och hennes lägenhet inspirerade verkligen. Så en dag i nästa vecka ska jag rensa rubbet, verkligen rensa, hotta saker, lägga ner i källaren och få lite mer ordning. För det är inte konstigt att det lätt blir rörigt när man har en massa onödiga saker.

Snart dags att ta på mina fina blå, gula arbetskläder sen dagis och sen jobb, en kaffe och cigg hinner man förhoppningsvis innan man börjar.


Som sagt jobbar jag helgen (Skoj) så det blir nog inte mycket andra aktiviteter, handla hem lite mat idag ev när vi slutat sen ha mysig familjehelg:D Och kanske färga håret i ny färg, inte blont dock som jag brukar till varmare tider, nä funderar på någon form av röd nyans, får kolla upp vad det finns och vad jag vill ha:P Kommer bild på det senare iallafall:D

Helsugen på grillad kyckling, och eftersom hel grillad kyckling i affären kostar mycket så ska jag nog ge mig på att köpa en fryst hel kyckling och tillaga själv, önska mig lycka till haha, jag kommer behöva det! :D

Ha en härlig helg ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0