Godmorgon

Usch vad ruskigt väder....
Trots regn så ska vi ta oss ut en runda, lillan och jag. Blir en liten tur till stan, sen får vi se var vi hamnar.
Jobbar kväll idag, bra att jobba men känner mig redan trött haha, får bli ett par koppar coffe innan....

Ja, nä, har väl egentligen inte direkt något att skriva, jobbar massor. Och gör jag inte det så är där mycket att göra ändå. Som igår tog jag chansen att rensa ur från lillans rum, en massa gosedjur och leksaker som inte används eller är urvuxet har lagts nere i källaren och några andra skåp fyllde en säck som slängdes. Känns bra!




Interdum volumus quidem ....


Nä nu ska jag göra mig lite fin, sen ut i regnet

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0