Fantasy!

Nu sover sjuklingen som tack och lov är på bättringsvägar. Haft en härlig mysdag, städat och tvättat och tittat på film, det har varit riktigt trevlig.
Ska strax ta mig ner i tvättstugan och få upp alla kläder, väntar nog till 9 så att allt hinner torka:P Och medens jag väntar så ska jag avnjuta lite kall coca cola och Spiderwick på 4+.... Älskar dessa härliga fantasy filmerna, Och längtar gör jag till sista delen av Harry Potter haha, ja vet NÖRD! Men är ärlig att säga att jag älskar både böckerna och filmerna! :D

Annars har vädret varit riktigt crazy idag, först vakna av sol och värme, sen regn, snöblandat regn och hagel, sen riktigt mycket snö, det la sig till och med, för att än en gång komma regn, sen sol och hagel, och lite sol haha, finns dom som sagt att det åskat också men det har jag tyvärr inte märkt av. Sjukt väder i vilket fall som, men mysigt!

Helgen blir lugn, se till så att dottern vilar upp sig och bli riktigt frisk....

Nu ska jag titta på lite film, ha en trevlig kväll



Kommentarer
Postat av: M E R E I

- önskar dig en trevlig helg :)!

2011-03-11 @ 22:09:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0