En första gång för allt! Eller inte!

Tänkte att jag skulle testa blogga från mobilen, då ta bild därifrån osv, men icke att det skulle gå. Trög mobil! Visst kom jag in långt om länge men sen började jag tappa tålamodet och logga in här istället, mycket lättare och mycket mycket snabbare!

Dagen har varit bra, hur fint väder som helst, det går på rätt håll med andra ord, sol och värme. Jobbade dock tyvärr men bara från morgon till 4. Trodde det skulle vara sjukt mycket folk idag, med tanke på att det är lönehelg men icke. Mycket mycket mer folk igår än idag, ja och egentligen under hela veckan. Men sen vet jag inte hur eftermiddagen blev. Slutade som sagt 4....

Väl hemma träffade jag lillsyrran men hennes trevlige pojkvän. Blev tacos, massa snack och bus. Även Besa tittade in och joinade oss till middag:D
Nu står dumburken i vila på 4+ men ska snart ändras till den vanliga fyran då en av mina favorit filmer med favorit skådespelare går, nämligen National Treasure med Nicolas Cage i huvudrollen. ÄLSKAR han!
Inte bara en riktigt bra skådespelare är han med glimten i ögat, han är riktigt ögongodis för mig:D


Så nu har jag fått bloggeli bloggat lite också. filmen början om några minuter så nu ska jag ta en cigg och hämta en mysig fleescefilt att värma mig med, (tycker vi har tusentals sådana haha här hemma då lillan gillar dom) och njuta av mina mumsiga macadamian nötter och ett glas kall Coca Cola, why not! det är ju trots allt lördag:D

Imorgon blir det jobb igen, skoj. Sen får vi se hur nästa vecka ser ut, förhoppningsvis blir det lite ledig tid iallafall i början av veckan så jag får rensat ut i garderober, lådor och andra små skrymslen som rymmer en massa skit haha, och dessutom ska tvätten tas omhand.

Ha en fortsatt underbar helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0