Sunday yet again!

Barnkanalen står på i bakgrunden, även så gör 106.1, min absoluta favorit radiokanal.... På spisen står potatis, morötter, ärtor och majs i bubblande grytor och snart ska fiskpinnarna stekas. eller in i ugnen, inte bestämt mig än. Lillan springer mest rundor och fastnar då och då vid barnkanalen där "dockor" hoppar runt, lättroad precis som sin mor :) Om lite mindre än en vecka blir jag hela 24 bast, hmm vet inte riktigt vad jag ska tycka men ser det som att alla skålar som görs på min födelsedag är för mig (fyller på midsommarafton så det blir nog en del runt om i landet hehe) äsch lite självgod får jag väl allt vara. Blir lite tårta med mamma och co på torsdagen iallafall för hör och häpna, hon ska iväg på hennes dotters födelsedag, det är ILLA! haha nä hon frågade om det var okej och självfallet, jag hade inte tänkt göra något särskilt ändå, jobbar tidigt dagen innan och efter :P


Ja vad mer har man att säga, jobbat en hel del.... Nästa vecka oxå ons, tors, lör och sön, tror det blir en massa massa folk det är ju som sagt midsommarafton på fredag... Men tiden går snabbt tack och lov, dottern kommer vara hos sin pappa så.... Kommer sakna henne massor men man får göra det bästa av situationen :P

Nu har jag hottat på fiskpinnarna, så strax dags för middag sen bad och sen är det ganska snart tid för Nalle Puh och kvällsmys därefter :) Älskar våran kvällsrutin :) Älskar min tös, världens underbaraste tös :D

Ha en trevlig kväll Puss

Kommentarer
Postat av: mamman dn

2011-06-19 @ 18:11:21
Postat av: Mamman din

Men hallå där...klart att du var prioriterad på din dag...men du skulle ju ikke ha kalas denna dag...men vi ses kvällen innan..Kramiz

2011-06-19 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0