Poison.....

Musiken strömmar från högtalarna, lugnet har lagt sig och saknaden är stor. Längtar till jobb som börjar 2, en tid för flykt från en annars rätt ointressant och tom närvaro. Vad som händer sen är orelevant, en lugn och händelselös kväll förväntas. Men det har väl sina fördelar ibland. Kanske dags att påbörja en ny bok, men tålamodet tryter. Fastnar väl här framför datorn i vanlig ordning. Med 106.1 o bakgrunden, drömma sig bort. In i en fantasi där hon ligger i sin säng, sovandes.

Svårt att koncentrera mig, musiken har mig i sitt grepp, orden etsas fast.
I hear you calling.... 

Haha, nej, skrivandet får vänta, tar det kanske senare.


Kommentarer
Postat av: Evelina

rösta gärna på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning.

Här är länksidan:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-06-29 @ 22:05:38
Postat av: Evelina

rösta gärna på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning.

Här är länksidan:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-06-29 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0