Mysställe:D

Hittat ett nytt ställe där jag kan bara vara jag och chilla, min såkallade "ballkong".... Sitter här ute och njuter av det härliga vädret, lite blixtrar, muller och regn, kan det bli bättre? En varm famn kanske men det klara jag mig utan för tillfället, har ju kaffe :P Lillan är hos sin pappa så man får ju se till att hålla på med annat under tiden så tiden ska gå snabbt, saknar ju min lilla tös och idag jobbar jag inte så det har blivit lite städning, torkat av skåp och grejor, skulle ta och tvätta fönster men det sket sig.
Men dom finns kvar imorgon, kan göra det då. *hihi*

Ja hade väl inte mycket mer att säga tror jag. Ville berätta om mitt lilla mysställe :D

Ha en skön och trevlig kväll


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0