Godförmiddag alla!

Det blir tyvärr inte så att man skriver så ofta nu när sommaren och värmen har kommit på riktigt till vårt avlånga land. Visserligen har det varit rätt ruggigt nu i dagarna två men jag tycker personligen att regn och åska, blixtrar och dunder är så härligt och häftigt så det bekommer inte mig, dessutom tror jag att vi alla behövt lite paus från solen. Jag vet att jag behövt det, fått massor massor sol, det är konstigt att man aldrig lär sig det här med att bränna sig och vikten av att faktiskt smörja in sig ordentligt. Ja menar, våra barn smörjer vi in från topp till tå men ofta glömmer vi bort oss själva tyvärr.

Ja färg har jag fått, känns bra och ser fint ut :D Nu har jag även fått tummarna ur till att färga håret blont, det var verkligen på tiden. Och ni som känner med vet att jag har färgat håret många gånger, mörk till ljust hela tiden, så jag kan inte påstå att färgningen blev heltäckande men det blev fint, och jag hade redan förberett mig för en färgning till sen lagom till nästa löning då håret fått vila ett tag innan man färgar det igen. Vill ju inte tappa det heller :O

Strax ska jag få tummarna och få på radion på 106.1 på hög volym och sen ska jag ta en sväng om i lägenheten, mest uppställt och så disken ska ju tas, den pallade jag inte igårkväll när jag kom he, färgade ju dessutom håret då :D

Så jag antar att jag har skrivit klart för denna gången, Ha en bra dag i värmen, :P

Bild på nya frillan kommer sen när jag fått in dom i kameran :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0