Underbara sommardagar!

Ja det är verkligen sommar och vi har kommit in en bit i juli, härligt...
Idag är det söndag och helt underbar väder, solen lyser och det är varmt och behagligt. Då kanske ni undrar varför jag sitter här? Inte av någon speciellt bra anledning, bara kolla runt lite och chilla innan det är dags att bege sig mot jobb... Trots att lillan varit hos sin pappa denna veckan så har jag haft en riktigt underbar vecka, Jobbat en hel del, tiden har gått snabbt och resten av tiden har jag umgåtts med underbara...

Idag gick jag faktiskt på långpromenad med S, så underbart, en runda ner till stranden och doppa fötterna, helt underbart, sen en runda där jag aldrig varit förut. Jag som är född och mer eller mindre uppvuxen här... Borde ta mig runt och utforska mitt fina Trelleborg.... Nästan hemma igen hittade vi en massa massa körsbärsträd, precis vid cykelvägen, med jätte mycket körsbär på så funderar på att dra med Bes senare och klättra och plocka hihi....
Nu ska jag hitta in i duschen och sen så smått fixa iordning mig inför jobb...


Ha en riktigt bra sommarsöndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0