Godkväller!

Mycket mycket folk på jobb idag, trots få timmar så blev man utmattad...
Och planerna på en film och fredagsmys med lillan min gick i stöpet då hon somnade själv lite efter 8 hihi, sötnos <3
Så nu sitter jag här helt allena, tittar på Chickflick med Linsey Lohan och är social på Facebook...

Oj glömde visst bort att jag skrev här med....
Filmen slut och nu undrar jag vad jag ska hitta på med. Får väl hålla tummarna på att där går någon annan bra film som man kan titta på... Datorn intresserar inte mig så mycket och tankarna på att istället få ligga i en varm famn här i soffan känns som en mycket bättre idee. Men det får nog vänta ett tag till....

Himlen går i rosa och oranga toner, helt underbar solnedgång trots lite moln och blåst. Funderar på att testa dom nya fina ljushållarna (vad heter det?!?!?!?! haha) som jag fick av mamma, röda med typ bubblig yta. Jättefina...

Gud alltså vilken himmel.....

Hela tiden fångar något annat min uppmärksamhet, så nu är det nog klart med skriverierna för denna gång.

Pussah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0