Härliga sol! :D

Oj då, har inte skrivit sen i söndags. Ja tiden går snabbt. Det är verkligen en helt underbar morgon. Solen lyser och himlen är blå. Våren känns vara på väg, fast visst finns det dom som påstår att det blir en ordentlig snöstorm igen runt februarilovet, eller sportlov är det kanske... Hur som helst, tror inte jag det. Klart att våren är på väg och det är bara en tidsfråga innan blommor och blad tittar fram:D

Blev stressinringd igår från jobb, var i stan och fönstershoppade, typ:P, så blev en lite förvirrande fredag men va fan, timmar vill ja ju ha:D Idag börjar jag 11 till 17, soft dag, skönt att komma hem i tid så man hinner laga middag och mysa med tösen innan det är sängdags. Men med tanke på att det är lönehelg så blir det nog rätt mycket att göra, kan tänka mig att det kommer en hel del folk och handlar och handlar mycket idag. Men det ska bli skoj, man ska ju ha något att göra, annars är det ju inte skoj:P

Nä men efter jobb blir det nog bara lördagsmys, lite gottis, en bra film, låter som en fin fin lördagskväll:D

Ha en riktigt bra dag och ta vara på solen:P



Och jag höll nästan på att glömma:P


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLSYRRAN :D


Kommentarer
Postat av: Linda

fint foto från i söndags :-) färgen på glasögongn klädde dig verkligen..

2011-01-29 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0