Underbara härliga söndag <3

Då var det söndag igen, sköna härliga söndag haha. Planerna var besök på willys egentligen, köpa lite billiga blöjor ihop med min vännina M och hennes underbara son, och min lilla sessa såklart. Men så ringde det från jobb att jag kunde jobba 15 till 21.15, klart jag tog det, alla möjligheter tas, speciellt när jag precis börjat. Så vi skippade willys eftersom jag inte visste om vi skulle hinna tillbaka i tid eftersom bussarna går så dåligt på söndagar. Iallafall blev det en liten trip till netto och en närliggande lekplats och gud vad vi lekt, ungarna i all sin ära men även vi vuxna haha, cyklade runt och busade. Och fikade med lite billigt willys kaffe, kex och frukt... Var jätte mysigt och trevligt. Har gjort lite äventyrsplaner för nåsta helg om inte jag jobbar!

Härligt att kunna säga att jag kanske jobbar haha. Känns som sagt tidigare riktigt riktigt bra:D

Nu ska jag gå och joina min kära sambo, som förövrigt diskat städat undan och tvättat golven, det e inte helt fy skam inte, på lite fika innan det är dags att bege sig mot jobb.


Ha en riktigt härlig och bra söndag där ute.
Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0