Sunday love!

Lite trist väder har vi allt fått idag, och det är väl anledningen till att jag inte riktigt kommit igång än. Måste röja undan, annars kommer bara morsan göra det när hon kommer hit sen och det får hon inte haha.
Har ju jobbat en del så städningen här hemma har blivit lidande. Så idag blir det dammsugning tvätta golven och plocka undan lite. Sen lite gungning och sen kommer morsan/mormor och jag ska iväg och jobba. Börjar halv 4 till 21.15.... Förra söndagen var det rätt drygt då mellan 7-9, sitter ju i kassan men med tanke på att det är lönehelg så hoppas jag att vi får mycket att göra idag oxå:)

Efter att ha plockat dockor i hela lägenheten sitter dom nu uppradade i soffan haha. Ibland känns det inte riktigt lönt att plocka undan. Men lillan har ju åtminstone satt dom fint:P

Lönt att skriva när man egentligen inte har något vettigt att skriva haha.
Kanske tittar in en runda och skriver en liten trudelutt innan jag börjar.




Miss you!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej!

Om du precis som jag vill få chans till att testa olika barn/baby saker så bli medlem på länken nedan. Jag själv har bla fått testa blöjor nappar hudvård, mat & olika tjänster. Om du använder länken så ser dom direkt att du har småbarn eftersom dom just nu eftersöker oss.

http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=pojkes_mamma

2011-02-06 @ 09:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0