Rysare väder idag!

Dimman är tjock där ute, när det blir mörkare så blir det riktigt rysarväder :P Mysigt tycker jag och funderar på att hotta på en liten skräckis senare men det blir väl något komedi som går på tv i slutändan ändå.

Idag har vi varit på stan en runda, kollat loppis och fått hem lite nya gardiner, Trelleborgspengen från 87 som jag saknade, för er som inte vet så är jag född 1987 och därför jag ville ha den, en rockig Elmo fick vi också tag i och gubben några gammla mobiler. Sen blev det ute lek med tösen och vänninans påg. Vi fick alla sprungit av oss lite i parken, efter alla tuppar haha. Att det kan vara så skoj:P

Sen innelek och fika, passade utmärkt, och precis innan vi stack hem tittade vi in en runda på Valen där 2 män väderade gamla saker. En äldre man fick värderat sitt armband till 500000 kr, 1 halv miljon, inte illa alls, men hade de varit jag så hade jag varit rätt så nervös när man skulle hem igen, visst var där flera väktare och poliser på plats men inget utanför. Dessutom sa dom allting på högtalare..... Det var intressant att se iallafall men stannade bara en liten stund, sen hem. Ja vi väntade på bussen i 20 min också suck men det är sånt man får ta. Nu är det bara mysstund här hemma, det är ju lördag. Så jag ska släppa datorn och bara vara en stund, ha en najs lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0