Mia Loves Sandra Bullock:D

Snart ska jag ta min plats i soffan och för tredje dagen på raken avnjuta en film med en av mina absoluta favoritskådespelorskor (hmm undrar om det där stavades rött nu hihi) Sandra Bullock... Miss Secret Agent, den svenska översättningen haha. Ska bli mysigt.

Haft fin fint besök idag av en mycket god vän som för en gångs skull slet sig från barnen och kom helt alena:D:D Blev lite Othello som hon vann stort trots det var första gången hon spelade det haha, och sen vann hon yatzy oxå den jäveln haha. Jätte trevligt hade jag snäckan så det får vi snart göra om:D oj då, nu har klockan bli 10 över och min film har börjat, ha en najs tisdag imorgon Puss

Oh and btw, blivit inringd och ska jobba imorgon:D Härligt:D

Kommentarer
Postat av: M i c k a

hehe vad trevligt ;) dock händer det inte alls mycket på bloggen nu, har alldeles för mycket annat att tänka på :P allt bra med dig? haft en bra vecka?

2011-01-20 @ 13:04:18
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: EpicWaste

du vill möjligtvis inte vara med och tävla om månadens blogg? bara att skriva att du är med så har du chans att vinna ;D

2011-01-20 @ 21:31:45
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0