Känner mig duktig och produktiv idag!

Känner mig lite duktig, inte nog med att den goda middagen som bestod av kyckling, potatis, morötter, gröna bönor och sås är avklarad, disken är fixad, undanplockat, dammsugat och torkat av skåp och dörrar och kylen är rengjort, känner mig väldigt produktiv idag:D känns bra. Snart ska hoppetossan i säng och sen hade jag tänkt sätta mig ner och skissa lite i ett gammalt block som jag hittade mitt i avtorkandet. Blir det något fint skissat så kan ni få se det en annan dag.

Veckan blir relativt lugn, inget mer än jobbsök tis, ons o tors, fredag ART på UF, vilket faktiskt är riktigt kul att vara med på. Och till helgen blir det ev bio med tjejen jag träffar och har kul med! :D Känns som detta kommer bli en bra början på 2011. Och shit, det slog mig, 2011, tiden går oerhört snabbt. Får hoppas att sommaren snart kommer så vi kan slänga av oss vinterpälsen och njuta av härliga sommarkvällar ute i trädgården. Och bollspel med grannungarna:D

Hoppas ni fått en härlig start på det nya året och God Fortsättning


Lots Love! <3

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Haha skönt och höra (: själv tycker jag att min blogg är sjukt tråkig :P allt bra med dig annars?

2011-01-06 @ 14:51:20
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0