Hallo!

Lördags förmiddag och här är det mest lugnt och skönt, diskat och torkat av så är det avklarat, efter den mycket goda middagen igår. Madicken spelas i sovrummet och jag hottar in lite bilder på fejjan, fanns färre än jag trott men inte varit på foto humör. Men det kommer nog, om inget annat när alla små blommor börjar titta fram och vi kan ju kanske hoppas att det kommer snart. Och visst tycker jag om snön men nu är det mest blöt och äckligt. Dessutom är ju julen förbi så nu hade det varit mycigt med grönska.

Ska jobba några timmar sen, titta på Mega Mind. Verkar vara en rolig film och ja jag tycker om animerade filmer så varför inte :9

Äsch nu har jag inte mer att säga... men kommer säkert något nytt en annan dag:D Ha en härlig lördag


Kommentarer
Postat av: M i c k a

var megamind bra sen? :)

2011-01-09 @ 10:48:29
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0