Fundersam!

Känns lite tungt i hjärtat idag, vet inte riktigt varför, om det är detta ruggiga och otrevliga slaskande eller om det är nervösiteten inför det kommande jobbet eller annat.

Gångna tider etsas fast i bakhuvudet, personer som gjort mig till den jag är idag, många av dom har försvunnit eller blivit bortkörda. Inget jag gjort har jag ångrat men kanske kunnat hantera bättre.
Men som sagt har dom gjort mig till den jag är idag, på gott och ont, och ibland saknar man att ha dom i närheten, eller åtminstone ett samtal bort.

Känner mig lite ensam oxå (haha oj vad jag klagar idag) Tösen och gubben sover redan sött och Will Smith i cowboy mundering förgyller kvällen men visst hade det varit trevligt att ha något brevid att flabba med. Brukar visserligen ha Bes här men idag var hon trött så det får man respektera:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0