Vart tog våren vägen?

Snön ligger som ett tjockt täcke och än mer singlar sakta med säkert ner på denna jord. Mitt enda hopp är tanken på helgens kommande plusgrader. Kan allt sjunka undan på en dag? Vi får väl hoppas det, jag vill ju ha vår och värme nu.

Även om snön är vacker så måste jag säga att jag är fruktansvärt trött på detta vita kalla fluff som mest bara är i vägen överallt.

Här avlöser sjukdomarna varandra, jag har klarat mig relativt bra och kunnat jobba på för fullt.
Känns fortfarande toppen på jobbet, fortfarande kul och intressant.
Visst finns det nackdelar, tex, jag har ingen aning om varför men jag har blivit så fruktasvärt torr om händerna.
Jag vet inte om det är för att man tar i kvitton och pengar och sitter i drag eller vad det är. Men det är nog det enda negativa jag kan komma på.... Så det är ju inte helt fy skam haha, bara att smörja in sig ordentligt:D På tal om det så ska jag nog gå och göra det innan vi ska iväg en  trip till Bvc och kolla hosta....


Ha en trevlig dag i snön, man får ju trots allt ta vara på säsongens sista snö, förhoppningsvis:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0