Om 26 timmar! :P

Ett sista inlägg innan det nya året, 2012. Gud vad detta året har gått snabbt, antagligen för det hänt så mycket hela tiden. Har helt klart varit ett intressant år. Nästa år tar jag det lite lugnare.


Kommer inte på något att skriva om jag ska vara helt ärlig, ett av mina nyårslöften kommer vara att sluta blicka bakåt och börja se framåt, det som varit har varit så nu börjar jag på ny kula.'
Tråkigt att vi inte fått någon snö än. Antingen så får vi ingen alls eller så kommer det om 2-3 veckor totalt snökaos. Hoppas nästan på det förstnämnda, nu är julen förbi och snart också nyår. Då kan våren lika gärna komma med fågelsång, blommor och sol. Och sen sommaren. Längtar för en gångs skull efter sommaren, grillning, sitta och spela 500 i trädgården och bada i havet och i poolen haha.
Fast snön är välkommen om det kommer, som inatt eller imorgon. Så jag och tösen får ta en runda i backen med pulkan iallafall....
Men men, imorgon är det som sagt nyårsafton.
Blir inget storstilat då. Bara jag och min tös, hitta på något kul på förmiddagen, massa mys och god mat på eftermiddagen och kvällen. Taco har lillan beställt så visst blir det så haha.
Visst har vi blivit bjudna till middag och "fest" hos både vänner och familj men denna dagen avser vi bara för oss själva och det kommer bli en underbar dag....
Vad har ni för förväntningar på det nya året?
En fråga bara sådär apropå haha, se om någon vågar komentera.
Hejdå med er, ses nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0