Godmorgon

Nu e vi uppe, Barbie dom 12 prinsessorna låter från tv:n, dotterns nya favoritfilm och hon har sett den tillräckligt många ggr far att jag ska gå runt och nynna på den vid diskningen eller dylikt haha.

Kommit på mig själv att man har nog blivit lite bloggskadad. Senaste i förrgår blev det pizza till middag och min komentar till killen min var, jag MÅSTE ta foto, så kan jag visa på bloggen. Sen kanske vi inte ska tala om att det inte direkt skrivs något på bloggen nu mer, jag är helt fokuserad på min underbara dotter, mitt jobb och min nya kärlek så jag antar att bloggen får vänta, men om jag ska vara ärlig så är ni inte en sådär jätte stor skara som läser ändå så ni klarar nog av att vänta.

Men men, tvätten vikt och strax inlagd i skåp och lådor, funderar starkt på att tvätta fönster idag, det ska man väl ändå göra när det är mullet (ett L eller två?) Sak samma. Vi får se hur det blir, om inget annat så kan jag ju tvätta insidan av rutorna iallafall så slipper jag frysa för visst ser det rätt ruggigt ut där ute.

Ja och så ska kaffet snart på, så man kan vakna upp ju hihi.
Ja just de, fått lite tissemissar igen, dom från förra kullen fick nytt hem förra söndagen och måndagen därpå fick min lilla honkatt My 4 kattungar, 2 gråa och 2 svarta, 3 töser och 1 påg.... Har redan en del som är intresserade men så var det förra gången oxå och det gick som det gick. Så jag har frågat på facebook så kan jag likagärna fråga här....

Någon som är sugen på en liten ullig kattunge om sisådär 8-10 veckor? :P

Nä som sagt, starta kaffekokaren, in med kläder och sen, vi får se :P



Inte den bästa bilden kanske
men ville visa att jag färgat håret
rött för första gången :)
Färgen har jag börjat tappa
men får väl färga om sen igen,
sen i sinom tid blir det svart:P
Så vet ni det oxå haha

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Missa inte veckans blogg, länkning på 1200 bes!

Lycka till! :D

Pusssss

2011-09-04 @ 13:59:52
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0