Happy Easter to you all! <3

Hej hej!

Då var det påsk, jobbat i veckan och jag kan säga så mycket, att alla handlar fruktansvärt mycket till högtider, och detta är ändå bara påsk, vill inte ens veta hur mycket det blir till midsommar eller jul haha, tror till och med att jag jobbar till midsommar.

Fredag idag och jag gör inte speciellt mycket, kollar in min "nya" laptop som jag köpt av en vän. Verkar funka bra men operativsystemet och jag är inte direkt bästa kompisar än men jag har lyckats komma såhär långt iallafall och det är ju inte helt fy skam haha. Men jag kommer nog sätta in xp sen, van och gillar xp så:d Annars står Harry Potter och den flammande bägaren på i bakgrunden. Bra film men följer inte den speciellt flitigt eftersom man redan sett den antalet ggr och jag såg inte den från början.

Idag har jag annars handlat hem mat och annat användbart, blev mer är förväntat, eller dyrare haha men mat, rengöringssaker osv kostar ju. Nu ska jag bara ha litta malet av möllers och en grill så är dagen räddad. En annan dag då. Annars har jag njutit av det underbara vädret och förstår dom som sagt att inte blir det någon vår här inte, sommaren kommer direkt och det har den verkligen. Hade lite vänner här innan som också tog vara på trädgården och njöt i fulla drag av denna underbara dag, däribland ena lillsyrran men pojkvän som förövrigt även höll mig sällskap under min shoppingrunda:D

Imorgon blir det lite påskfirande, måla ägg med dottern hemma hos mormor.. Sen lite god middag, lite senare på eftermiddagen/kvällen blir det grillning, det vill säga om jag får tag i en grill. Funderar på att skicka ut lillsyrran och hennes kille att köpa en billig en till mig på ÖB, tror vi köpte den förra där, och den funkade fin fint tills ett isblock från taket trillade ner och knäckte benen på den.... Inte super hållbar men jag gillade den... Sen vad vi ska grilla är en annan femma, kanske håller oss till korv med bröd eller gör något mer intressant. Ska blir trevligt med lite goda vänner, som dessutom oxå har barn så blir lite playdate/grillning... Något för alla:D

Hmmm nu har jag nog skrivit tillräckligt haha, blev lite för mycket pladder tycker jag, och ni som lyckats ta er hela vägen ner hit , Good for you! :D.


Hoppas ni alla får en riktigt härlig och mysig påsk ihop med dom ni älskar mest....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0