Har inte lyckats bli lurad än!

VICTORY!


Brukar vara den som blir utsatt för en massa april skämt så denna gången har jag klarat min undan, trots att folk försökt:D Känns bra....

Sitter och chillar lite efter en händelserik dag. Städat, handlat lite, sen fick vår söta lilla misse kattungar:D Tre stycken blev det, en grå (samma som my) och två svarta. Hur söta som helst och jag fick vara med hela vägen. Men hon klarade det bra själv, jätte jätte duktig det måste jag säga.
En kommer vi behålla och dom andra ska få nya bra hem när väl tiden är inne.


Sen gjorde vi middag, blev kyckling (det är ju fredag) med ris, champinjonsås och stekt svamp och lök med en enkel grönsallad, Mycket smarrigt:)

Nu blir det lite diskning sen fredagsmys med lite god glass... Och blev rekomenderad att titta på Talang idag av mor min, en trelleborgare skulle visst vara med. Så det får vi ju kolla. Ja menar kan det bli bättre än så... Städat, badat (för det ska oxå hinnas med) ätit gott och titta på ett härligt program med dom personer jag älskar mest och lite glass... Wonderfull! <3

Nä får som sagt starta på disken efter middagen

Ha en underbar fredagskväll alla och en fortsatt trevlig helg

Puss på er:D



My med bebis nr 1 "Paco" (Dottern valt namnet jag lovar hahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0