Godmorgon:d

Klockan är ungefär 8 och solen lyser in genom varenda vrå här i lägenheten, älskar det. Dottern har fastnat framför Lotta på Bråkmakaregatan och jag som den sanna Facebook nörden jag är har satt mig vid datorn. Men snart lämnar jag er igen, ska gå till CG och köpa lite goa frukost bullar och mjölk till mitt kaffe, sen blir det en mysig frukost och sen funderar jag på att byta sovrum... Jag vet mycket väl att jag nämnt det innan men har inte tidigare faktiskt haft tid att förverkliga mina tankar runt rummen och hoppas att kanske idag hinner vi:D

I eftermiddag och kväll blir det jobb, missar majbålet men jag har sett det, massa massa gånger så jag klarar mig, glad dock att tösen får en chans att se och dessutom träffa lite nya människor, och det är ju alltid trevligt.

I trädgården har jag inte gjort mycket mer än planterat en rabarberplanta haha, gillar rabarber och dom är så lätta att ha och göra med, kommer år efter år, om man vill eller inte haha. Sen har jag berättat om att vi sådde frön och så oxå och där har lyckats komma upp en hel del... Kul, så nu får jag allt ta mig i kragen och gräva till lite rabatter så jag kan få planterat mina solrosar och andra blommor, ja lite örter blir det ju oxå:P

Nä vi får väl börja ta på oss nu då ...

Hoppas ni alla får det riktigt trevligt idag:P

Hittar ingen rolig bild på majbålet, alla ser ju likadana ut! :P


Så ni får denna istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0