Godmorgon på er!

Sunday yet again!

Ja tiden bara flyger iväg och vädret har verkligen blivit varmare. Däremot håller sig solen väck. Igår var det dimma hela förrmiddagen men självfallet kom solen fram när jag skulle börja jobba. Men vi har kul ändå här hemma. Dottern och jag passade på att städa och baka minipizzor som nämnt:D Dom blev supersmarriga, gjorde två sorter, den ena med tomatsås, ost , skinka och campinjon den andra blev tomat, ost, tacofärs och champinjoner:D Både dottern och mamma som kom och hälsa på tyckte dom var riktigt goda så det är ju kul att det är uppskattat:D

Idag ska vi plocka undan lite igen, aldrig tar det slut haha, ja och disken efter deras goda middag ska jag ta.... Sen trots att det är lite grått och trist ute så ska vi nog passa på att plantera lite frön i trädgården. Dom sätts såklart i små krukor (rättare sagt plastglas:D)

Paus

Vart ute och träffade en vännina med syster precis, gungade lite med tösen och nu ska vi strax ut och träffa en arbetskamrat med hennes dotter och leka lite på en lekplats:D Ska bli trevligt och vädret börjar bli riktigt fint dessutom:d

Plus så ska jag visst börja jobba tidigare idag, för en som skulle gå tidigare:D
Ser ut att med andra ord bli en riktigt bra dag:D

Ha de najs

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Nej usch att köra fristilen utan kallingar är så obehagligt. Haha.



Och tack! :)

2011-04-03 @ 15:33:30
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0