April April din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! :)

Ja, då hoppade vi in i april månad och den första april är som ni vet en lurar dag, eller skämt dag, hur man nu vill se det. Nu är det så att jag aldrig varit speciellt bra på att skämta, gjort några enklare men inte värda att nämna. Och denna gången tror jag att jag låter bli som vanligt att luras och ser istället fram emot påsken och vädret som förhoppningsvis snart blir bättre.

Visserligen gillar jag regn och rusk, härligt inspirerande mys väder... Men nock fan är det härligt med sol... Dom dagarna vi hade sol, tyvärr dom dagarna jag jobbade, man blev iallafall så härligt pigg och på gott humör... Vi behöver solen nu efter en sån lång och kall vinter. Få lite färg och piggna till inför en förhoppningsvis fin och aktiv sommar.

Idag känns som en bra dag... Får se vad vi kan göra med den:D

Ha en najs 1:a april:D


Kommentarer
Postat av: Sandora

tack desamma! :) Haha ja precis, vad som helst kan hända!

2011-04-01 @ 12:51:28
URL: http://sandoraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0