Solnedgång är det vackraste jag vet....

Har inte direkt några foton på denna datorn eftersom usb: nånting, är för slött och gammalt för usb sladdarna jag har till mobilen och kameran suck. Så dom få bilderna som hamnat på FB har jag skickat direkt från mobilen till FB. Få fort jag har möjlighet så ska jag sätta in lite roliga bilder, ja både här och på FB för er som är vän med mig där:)

Och detta är första satsen trolldeg som hade varit i ugnen, dom e färdigmålade och klara, men en ny sats figurer väntar på att bli målade så det ska vi nog ta itu med efter middag idag:)

 

Vad hittar ni på med för kreativa saker med era barn?

 


Kommentarer
Postat av: Thidan

Åh trolldeg! Det var ju hundra år sen. Ända sen man satt och tuggade på det på dagis hehee

2010-09-14 @ 17:09:39
URL: http://thidan.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Har ju "bara" syskonbarn, det blir nog mest att vi pärlar, ritar, målar och klär ut oss. Baka och laga mat funkar alltid. De lite större gillar stickning och sedan tycker jag att lego stimulerar fantasin bra. :-)

Sv. Det handlar bara om att jag har lust att byta bloggadress, det är ju så långt...

2010-09-14 @ 18:00:33
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Frikadellen

Tack detsamma! Vacker!

2010-09-14 @ 20:33:11
URL: http://frikadellen.blogg.se/
Postat av: Linda

gipsfigurer.. bilder på FB om vi är vänner :-)

2010-09-16 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0