Längtar efter julgran och tomtar:)

Nu var det visst ett tag sen jag skrev här på bloggen, inte direkt haft lust eller ork kan man väl säga.
Ja dagarna tuffar på som vanligt, hänger på Adecco 2 dar i veckan, fått byta grupp tyvärr, ihop med min bordskompis då då:) Saknar den gamla gruppen men vi stöter väl på dom någon dag....

Trolldegslekandet fortsätter och det börjar bli fullt av små figurer vid det här laget. Men klart det är kul att skapa, och snart är det höst på riktigt, så då blir det ut på äventyr i jakt på fina löv och kastanjer m.m :)
Och sen kommer julen med allt som hör därtill, Oh vad jag längtar till julen alltså. Detta året ska vi pynta ordentligt, julstakar, julstjärnor, gran och tomtar för hela slanten, och såklart god mat och paketer hehe. Jag längtar massor massor iallafall, vilket påminner mig om att jag behöver julgardiner och kanske lite fina dukar, även om dukar aldrig riktigt varit min grej.

Men men, det är inte jul än, först får vi njuta av en härlig och förhoppningsvis riktigt regnig och blåsig höst med massa mys, fina filmer och varm chocklad med dom människorna som vi älskar.

Föresten har jag fortfarande inte kommit på hur man tidsinställer inlägg här på bloggen, då hade man kunnat uppdatera lite då och då, bara skriva en massa när man känner att lusten faller på och sen sätta in inlägget på att komma ut någongång inatt heller nått hehe, nä vad vet jag, jag stör mig på att inte veta, tror jag ska göra en sökningen igen och se om jag blir smartare denna gången.

Inte mycket mer att säga nu tror jag, annars kommer jag med ett inlägg till om några minuter hehe.

Puss och kram i ovädret.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0