Adecco och trolldeg!

Idag har jag varit på jobbcoaching, kändes som att vara tillbaka i skolbänken och folken där hade definitivt satt sig i sina fack haha. Dom flesta i den grupp jag är i är äldre 35+, men det gör inte så mycket, dom är trevliga och har mycket mer erfarenhet o0ch kunskap av arbetsmarknaden jämnfört med mig så det är rätt intressant att lyssna på dom, mer intressant att lyssna på dom än på personalen på Adecco som förövrigt är trevliga och skärpta kvinnor.
Det gick bra där iallafall. På eftermiddagen har det blivit middag, idag blev det kyckling med pommes, sås och gröna bönor, mums! Och sen blev det trolldegslek. Figurerna har nu stått i ugnen i lite mer än 2 timmar och ska få X antal timmar på sig att torka i köket. Imorgon blir det målning:) Just nu chillar jag bara framför datorn lite sen blir det film och äpplepaj med vaniljglass, det är den där tiden i månaden och då brukar man bli lite extra sugen på sött;)

Så ja det var väl det jag ville säga. Ha en skön kväll PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

doh..

2010-09-10 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0