The world says Hello!

Godmorgon på er, solen skiner och humöret på topp. Trots konstiga drömmar så har jag sovit gott. Vaknade av att solen lyste in och att jag höll på att bli urknuffad ur sängen av lillan haha. Det var bara att gå upp, fått ta det lite lugnt, läst lite tidning och så. Nu blir det snart frukost, sen ner till Adecco, bara denna och nästa vecka kvar. Sorgligt och roligt samtidigt. Om inget annat dyker upp så blir det Ungframtid på Navigatorcentrum sen, ska bli intressant, men alternativet är självfallet mer intressant:P

Imorgon blir det ny intervju, känner att jag har en del på gång, men trivs med det. Speciellt när det är bra och positiva saker som det är runt mig just nu.

Ja annars händer det inte så mycket, ska njuta av dagen och ja just det, vi år väl baka lite kanelbullar idag eftersom det är kanelbullens dag haha, Vad skit dom hittar på med hahahaha

Ha de Najs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0