Monday strikes!

Vilken härlig helg det har varit. Mysdag med familjen på fredagen, Bio och tjejkväll på lördag och mys på söndagen men B och G :D Och så kom lillan hem efter äventyr hos farmor. Ja det har verkligen varit en grym helg.


Nu är det måndag igen, ny vecka. Går nu "heltid" på Navigator så får se vad det kan ge. Hade någon disskution i fredags som var väldigt intressant, så hoppas att det fortsätter så. Förövrigt händer det inte mycket idag, Navigator och lite städning i princip. Men det kan vara skönt att bara chilla ibland oxå:D

Nä nu ska vi få på oss en massa varma kläder så vi inte ryser arslena av oss för jag gissar på att det är rätt så kallt ute....

Man skulle ju kunna tänka sig att jag skulle haft lite mer att säga men det har jag inte hihi kommer kanske sen...

O just det, någon som kan tyda drömmar?
Hinner inte riktigt skriva drömmen här men den var riktigt wacky..... Och rolig hehe
Kanske skriver in den sen, tror inte den är till så stort intresse för egentligen någon av mina läsare, förutom möjligen min mamma haha

Ha de gött i kylan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0