Hej hopp i löven, ska jag ta dig uti..............

Röda stugor hepp hepp hepp hepp....

Godkväll mes ami.
Haft en bra dag?
Det kan jag väl säga att jag haft. Det har varit lite av en slappedag, inga möten eller vuxendagis idag... Så det har blivit lite städning och bus här hemma. Lagat middag som betstod av köttgryta med morötter, lök, champinjoner och en massa väl valda kryddor som tex vitlök och grönpeppar, och så blev det potäter till, mycket gott.
Efterrätten tar vi precis innan badet, chokladpudding som jag inte ätit på evigheter och jag tror det är första gången lillan smakar det, men det är ju choklad, vilket barn gillar inte choklad liksom haha.

Sen blir det väl lite snabb diskning och har jag tur så går det något bra på tv senare.

Imorgon blir det tidigt möte på Navigator, ska bli skoj att höra vad dom säger. Förhoppningsvis skriver dom in mig på ungframtid redan imorgon så jag kan gå och träna i helgen:d

Det var nog allt för just nu, ha de fint loverz:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0