Freaky friday:P

Idag är lillsyrran Nadja här, hon ska sova över så vi ska ha riktigt mysigt idag men film och tända ljus. Lite god middag blir det oxå, ska bara komma på vad vi ska laga haha. Kanske blir Taco eller annat gott....

Har varit på jobbintervju ju, och det kändes riktigt bra, tycker om den skolan och jag tog upp en del frågor som dom ska försöka utveckla mer eller igen blir det egentligen så det hade varit roligt att få utveckla dom egna ideerna med dom andra i teamet jag isåfall kommer vara i. 4 kvinnor var dom som satt där, kändes nervöst men det kändes som jag gav ett bra intryck, precis som dom gjorde på mig. Nog snackat om det.

Strax dags att gå och handla lite inför kvällen, lite gredjor till tacon om vi enas om det, med andra ord lite grönsaker och salsa, sen blir det lite gottis och chips till ikväll. Mys mys:D
Riktigt trevligt ska vi ha... Jag ska även visa lite saker från Buzzador, använda Nadja som försökskanin hihi

Ha en riktigt najs fredag


Kommentarer
Postat av: M i c k a

jajjemen, trivs som bara den i spelbutiken, och planerar att stanna där länge :D hehe bättre jobb kan man inte hitta. vad för jobb var det du var på intervju om då?

2010-10-01 @ 23:41:33
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0