Snön kom lägligt till första pyntningen!

Har haft att göra i veckan, hjälpt en vännina flytta lite saker, ska även vara lite barnpassare på fredag:d Bara under flytten men det ska nock allt bli mysigt och roligt.
Efter att igår ha fått upp lite fina julgardiner hos vänninan igår så tog jag oxå tag i iallafall 2 av mina fönster här hemma, Jag och lillan hjälptes åt att tvätta både fönster i köket och i hennes rum och sen pyntade vi dom, och visst blev det riktigt fint och nu börjar vi få en härlig julkänsla här hemma.
Inte nog med det, så gick jag ut en liten runda på kvällen och märkte då att det snöade, och kallt var det. Trodde ju dock aldrig att det skulle lägga sig men visst är det vitt överallt, ja det börjar väl smälta så smått så här på kvällskvisten men visst är buskar och gräs fortfarande täckta av detta vacka vita täcke. Och snö om något ger verkligen en julkänsla så nu tycker jag allt att det är fritt fram för pyntning. Och säger som jag skrev igår, efter ha fått frågan: REDAN?????
1. Det är faktiskt advent på söndag och 2. hade jag vågat så hade jag börjat pynta redan i början av november:P

Nä nu ska jag kolla frysen efter lite middag och senare blir det kanske lite skrivande och fixande i snäckans pärm, måste ju uppdatera lite då och då:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0