Så otroligt mysigt med all denna snö!

När snön börjar komma så sa jag, äsch det kommer aldrig lägga sig. Men tji fick jag, nu ligger snön i stora drivor och halt som attans är det så jag bör väl börja detta inlägg med en varning, ta det lugnt ni som tar er ut på vägarna. Nu när vi går mot kallare och kallare vintrar så hoppas jag att alla ni skåningar speciellt, är utrustade med bra vinterdäck och kunskap om snö och is. Känns som alla var vinter blir lika förvånade när snön kommer. Ja menar, vi kanske inte har lite mycket och lika länge snö än vad det kommer längre upp i landet men visst fan kommer snön och halt blir det för jag hoppas att alla är bra förberedda.

Iallafall, mitt julpynt ser riktigt bra ut med bakgrunden av snö, det måste sägas och jag personligen älskar verkligen snö, även om jag vara ärlig och såga att så jäkla bra förbered är jag nog inte som inte ens har ett par termobyxor haha. Men vi ska ändå ut imorgon och göra både snögubbe och lykta och såklart ska vi ta en tur på backen utanför:d

Nä nu ska jag titta på en film och njuta av det faktum att det är fredag kväll, imorgon hoppas jag på sovmorgon, annars får det bli mys framför Astrid Lindgrens julfavoriter på morgonkvisten som blivit lillan stora favorit. Och lite min med hihi, Astrid Lindgren äger helt enkelt.

Ha en riktigt trevlig helg i den härliga snön :D


Foto med mobilen på vår fina utsikt just nu:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0